یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۱۳:۴۸

استاندار هرمزگان:
بیش از ۱۰ میلیون دلار صادرات غیرنفتی در هرمزگان انجام شد

باشگاه خبری فراساحل: استاندار هرمزگان با بیان اینکه به رشد ۱۰۰ درصدی صادرات غیرنفتی در هرمزگان نزدیک شده‌ایم گفت: در ۱۱ ماهه سال جاری ۱۰.۵ میلیون دلار صادرات غیرنفتی در استان انجام شده است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از تسنیم، هرمزگان را یک استان تجاری معرفی کرد و اظهار داشت: بنادر این استان در طول 9000 کیلومتر ساحل گسترده و زیرساخت‌های بندری نیز برای فعالیت مردم فراهم شده است. وی در ادامه بیان داشت: مردم و تجار  این استان هم با امر تجارت و بازگانی و مراودات تجاری آشنایی دارند و این رمز موفقیت هرمزگان در افزایش صادرات غیر نفتی است. استاندار هرمزگان تصریح کرد: در یازده ماهه سال جاری بالغ بر 10.5 میلیون دلار صادرات نفتی در هرمزگان اتفاق افتاده است و این آمار مختص این استان است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان ادامه داد: دولت برای کل کشور در سال 95 بالغ بر 60 میلیون دلار صادرات نفتی در نظر گرفته که بیش از  10 میلیون دلار آن تنها در هرمزگان محقق شده است. جادری با بیان اینکه من از باب تقدیر و تشکر باید عرض کنم تمام فعالان حوزه تجارت و صادرات استان کارنامه بسیار خوب و درخشانی را در حوزه صادرات غیر نفتی دارند گفت: علی الرغم اینکه سهمیه ما برای صادرات غیر نفتی در استان 7.6 دهم ملیون دلار تعین شده اما ما به رشد 100 درصد نزدیک شده و این نشان از همت و تلاش بازرگانان و تجار و دست اندرکاران حوزه تجارت و صادرات دارد.



  کد خبر : 3334
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :